HRnest to nowoczesny i intuicyjny system do zarządzania nieobecnościami w firmie. Przy jego pomocy możliwe jest wystawienie wszystkich najpopularniejszych typów wniosków urlopowych oraz tworzenie i kontrolowanie planów urlopowych pracowników. Przejrzysty kalendarz pozwala pracownikom na zaplanowanie urlopów, a przełożonym daje pełny obraz sytuacji.
System HRnest:
- obsługuje wszystkie formy zatrudnienia;
- jest dostępny w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej);
- umożliwia łatwy eksport danych (Excel, PDF, iCal);
- umożliwia łatwą integrację z popularnymi usługami (Comarch ERP Optima, Sage Symfonia, iCal, enova 365, Slack, SAP, Google Calendar);
- umożliwia generowanie rozbudowanych raportów i zestawień;
- jest bezpieczny, niezawodny i zgodny z RODO;
- jest dostępny z każdego miejsca i o każdej porze;
- nie wymaga dodatkowych instalacji;
- oszczędza czas pracowników;
- redukuje koszty firmy.
Wypróbuj za darmo i testuj przez 21 dni bez zobowiązań
https://hrnest.pl/elektroniczne-wnioski-urlopowe