Dzisiaj jest: 20.11.2018, imieniny: Anatola, Edyty, Rafała
Ogłoszenie:

Terapeutyczny Zespół Szkolno-Przedszkolny Częstochowa

dodano: 2018.05.30 ważne do: 2019.05.30 wyświetleń: 77
Szczegóły ogłoszenia:
Terapeutyczny Zespół Szkolno-Przedszkolny „Czyż” w Częstochowie zaprasza rodziców i dzieci z różnych miejsc, do bezpłatnej kameralnej i nowoczesnej placówki po lepszą przyszłość dla swoich dzieci. Wspieramy rozwój dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Pracujemy z dziećmi: z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, niesłyszącymi, słabosłyszącymi, niewidomymi, słabowidzącymi oraz z dziećmi z niepełnosprawnością ruchową (w tym z afazją), z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami (w tym z zespołem Aspergera) i z niepełnosprawnościami sprzężonymi.
Sukcesy naszych dzieci, są największą radością i motywacją do dalszej pracy!
Kształtowanie osobowości, ciągłość wychowania oraz edukacji to nasz główny cel pracy, pracujemy z dziećmi tak, by w przyszłości mogły samodzielnie funkcjonować. Specjalna Szkoła Podstawowa i Przedszkole Terapeutyczne to nowoczesne placówki, w pełni przystosowane do oczekiwań i potrzeb naszych dzieci i osób niepełnosprawnych. Rozwój oraz szczęście dzieci jest dla nas najważniejsze. Zajęcia odbywają się także popołudniami, istnieje możliwość prowadzenia nauczania indywidualnego oraz zajęć rewalidacyjnych w domu dziecka. Organizujemy również dowóz (szczegóły do uzgodnienia z Dyrekcją).
Zapraszamy!
Kontakt
Terapeutyczny Zespół Szkolno-Przedszkolny "Czyż"
ul. Rzepakowa 18, 42-280 Częstochowa, woj. śląskie ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Strona WWW: www.czyz.edu.pl
Podziel się:
Aktualności Archiwum aktualności
Reklama
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
D o d a j - d a r m o w e - o g ł o s z e n i e . . . . . . D o d a j - z a - d a r m o - s w o j ą - f i r m ę - d o - k a t a l o g u - f i r m . . . . . W i a d o m o ś c i . . . . . K u r s y - w a l u t . . . .